Saturday, June 26, 2010

bicara tentang ....

lebih baik begini
ikatan persahabatan kekal
dan hanya berkawan
BEBAS untuk lakukan apa sahaja
BEBAS berkawan dengan sesiapa saja
biarpun orang sedang perkatakan tentang saya
mungkin mereka sudah chop saya PLAYGIRL
well hello !
i bukan seperti itu
i ada hak untuk kawan dengan sesiapa sahaja
tak ganggu awak awak pun .
so back off please !!

teringat my collegemate cakap
'awak tak ada BF ke'
haha
BF ???? entahlah
mungkin bukan sekarang kot !


to my collegemates yang lain ;

hey !!
kenapa perlu cakap saya HOT
dan takut nak lepakan bersama saya
sedangkan saya tak HOT okay
saya hanyalah manusia biasa
bisa lepakan sama sesiapa pun
so tak perlu takut takut .

hey shahir !!
haha kerinduan sama senyuman mu
S E N Y U M A N sahaja tau
tak lebih pun
jaga diri ya di sana
belajar rajin rajin . (=

S M I L E !

No comments:

Post a Comment